LOADING

Type to search

Webbshop införde skatt på Internet Explorer 7

Webbshop införde skatt på Internet Explorer 7

Share

<img src="http://www.idg.se/polopoly_fs/1.455897.1340289251!idgTeaserImage/imageTypeSelector/localImage/1219209957.jpg" border="0"><br>En webbshop i Australien har tröttnat på krånglet med webbläsaren Internet Explorer 7. Därför får alla som handlar från sajten med IE7 betala en extra avgift.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/oHWJPXpThK8" height="1" width="1"/>

Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *