Förlusttyngda Outokumpu har skrivit ett outsorucingavtal med Tieto. " Vi övertygades om att Tieto ändå hade skött sig", säger cio Patrik Ekström.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/vSNychelgWM" height="1" width="1"/>
Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se