LOADING

Type to search

Nokia-chef: ”Ungdomarna har tröttnat på Iphone och Android”

Nokia-chef: ”Ungdomarna har tröttnat på Iphone och Android”

Share

En chef på Nokia anser att ungdomar har tröttnat på Iphone och tycker Android är för krångligt.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/rvKMUuhXFzo" height="1" width="1"/>

Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *