LOADING

Type to search

Miljardförlust för Sony Ericsson

Miljardförlust för Sony Ericsson

Share

<img src="http://www.idg.se/polopoly_fs/1.427337.1326959446!idgTeaserImage/imageTypeSelector/localImage/2777965659.jpg" border="0"><br>Mobiltillverkaren Sony Ericsson med vd Bert Nordberg rapporterar om en förlust på 247 miljoner euro för senaste kvartalet.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/y-x9Kkr_BIQ" height="1" width="1"/>

Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *