LOADING

Type to search

Konferens i Stockholm, Service Lifecycle Management, 13-14 februari 2012

Nyheter

Konferens i Stockholm, Service Lifecycle Management, 13-14 februari 2012

Share

Strategier för framgångsrik eftermarknadsförsäljning
Vad är marknaden och vad är eftermarknaden, kan man fråga sig när fl er och fl er går över till att sälja funktioner eller förmågor istället för att sälja en maskin eller en produkt.
Att sälja value in use, produktens förmåga är det som många eftermarknadsavdelningar sysslar med idag. Det är vad vi kommer att ha i fokus på konferensen Service Lifecycle Management i februari. Flera spännande företag kommer och berättar om hur de har implementerat detta i sina organisationer. Du kommer att få värdefulla råd kring hur du lyckas med prissättning, organisering och försäljning. Det här är en konferens för dig som vill utveckla ditt eftermarknadserbjudande och öka din försäljning. Du får lyssna till fl era framgångsrika företag som berättar om hur de har lyckats.
DU FÅR LÄRA DIG:
. Att utnyttja dina produkters value in use
. Prissättning av eftermarknadstjänster
. Vad är bra service, och hur mäter man det?
. Hur du säljer dina produkters förmågor
DU KOMMER BL.A. FÅ LYSSNA TILL:
Från att sälja en hårdvara till att sälja en förmåga
Claes-Peter Cederlöf, Vice President, Head of Marketing & Customer Support, Saab Training Systems
Vad är och innebär Design för service och Service Design?
Lars Warlin, General Product Manager, Process Technology Division, Parts & Service, Alfa Laval
Value in use – Att sälja en maskins prestation snarare än själva maskinen
Therese Rosén Löfstedt, Director Product Planning, Volvo AB
Varmt välkommen på konferens!

Pressreleasen kommer från: Newsdesk

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *