LOADING

Type to search

”Därför är byod ett måste för företag”

”Därför är byod ett måste för företag”

Share

<img src="http://www.idg.se/polopoly_fs/1.500059.1365086230!idgTeaserImage/imageTypeSelector/localImage/1601579339.jpg" border="0"><br>Atea är ett av de svenska företag som infört byod i någon form. Cio Lotta Ungerth tror att ett helt fritt val av arbetsverktyg är ett måste.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/7-LMj1J8LR8" height="1" width="1"/>

Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *