Jonas Norberg, platschef på RIM i Malmö som varit med och tagit fram de nya Blackberrytelefoner som visas upp i eftermiddag: "Vi har jobbat stenhårt med det i två års tid."<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/UKQILCB_TYc" height="1" width="1"/>
Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se