Xledger har nått ännu en milstolpe -<b> mer än 4 000 företag</b>
använder idag Xledger som sitt primära affärssystem.
Vår koncernchef Helge Strømme kommenterar:
”Vi har bevisat vårt värde och vår förmåga att leverera.
Det här är bara början – Xledgers potential är enorm.”
De över 4 000
företagen är olika stora och kommer från många olika branscher. Xledgers moduler och funktioner
har utvecklats för att svara mot behoven hos <b>företag inom tjänstesektorn</b> som
har stora krav på uppföljning av ekonomi och projekt. Systemet har också
effektivt stöd för företag med krav på <b>avancerad inköps- och lagerstyrning</b>. Dessutom
finns en unik hantering av <b>koncerner</b>. Stora kostnader kan minskas genom att rationalisera
bort flera system och genom att automatisera mycket av traditionell administration, bland
annat tack vare vår unika bankreskontra. Xledger har en unik
multiklienthantering för ekonomibyråer och den flexibla arbetsdelningen gör det
enkelt att dela upp arbete internt och med sina klienter, eller motsatt, med
sin ekonomibyrå.
Pressreleasen kommer från: Newsdesk