Telenor motsvarar förväntningarna under första kvartalet. "Särskilt glädjande att vi fortsätter gå i bräschen kring roaming", säger Lars-Åke Norling, vd för Telenor Sverige.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/8_q6ZRbNB1Y" height="1" width="1"/>
Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se