Mycket tyder på att Microsoft tänker fasa ut Silverlight, den teknik som utvecklats för att konkurrera med Adobes Flash. Det ställer till huvudbry för många utvecklare.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/yMGXwfR3W7c" height="1" width="1"/>
Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se