Mobilperatörerna rustar sig nu för att försvara sina roamingintäkter mot EU, som lagt in en högre växel för att spika igen dörren för överprissättning av utlandsroaming. Målet är att avgifterna ska vara helt avskaffade 2015.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/zZdtI2etia0" height="1" width="1"/>
Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se