LOADING

Type to search

inUse och Oops lanserar iPhone-appen MailMe Voice

inUse och Oops lanserar iPhone-appen MailMe Voice

Share

Ur samarbetet mellan inUse och Oops har den tredje iPhone applikationen sett dagens ljus. MailMe Voice är en applikation för att spela in röstmeddelanden som sedan med en knapptryckning skickas till ens e-mail. När man sen är vid datorn kan man lyssna av dem. Grundidén handlar om hur man snabbast möjligt får in det man behöver göra i sitt GTD-system för den som gillar "Getting Things Done" och "Mailbox Zero". MailMe Voice är en utökning av MailMe familjen som föregås av MailMe Text.

Mer info:
www.Getmailme.com

Källa: inUse AB
Pressreleasen kommer från: http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/inuse-och-oops-lanserar-iphone-appen-mailme-voice-352235

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Up