LOADING

Type to search

”Att jag gillar Apple gör mig inte till idiot”

”Att jag gillar Apple gör mig inte till idiot”

Share

<img src="http://www.idg.se/polopoly_fs/1.420827.1323446126!idgTeaserImage/imageTypeSelector/localImage/2689335661.jpg" border="0"><br>"Den som försöker försvara sitt val av plattform blir kallad taliban. Det är ju inte klokt någonstans.", skriver Mats Glaad.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/J2qlO–fvfY" height="1" width="1"/>

Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *