LOADING

Type to search

Allteles storägare: ”Resultatet för dåligt”

Allteles storägare: ”Resultatet för dåligt”

Share

Mark Hauschildt, störste aktieägare i telekombolaget Alltele, berättar nu varför han vill slå ihop bolaget med Universal Telecom.<img src="http://feeds.feedburner.com/~r/idg/vzzs/~4/helkQG3d6cQ" height="1" width="1"/>

Läs hela artikeln från Hetaste IT-nyheterna från IDG.se

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *