LOADING

Type to search

Customer Insight Forum 2013, konferens i Stockholm 4-5 september

Customer Insight Forum 2013, konferens i Stockholm 4-5 september

Share

Förläng er kundlivscykel genom tydligare strategier
Ditt jobb är att veta hur kunden rör sig innan denne har tagit ett enda steg. Under konferensen får du
lyssna till hur några av Sveriges mest framgångsrika företag arbetar för att skapa lojala, långsiktiga och nöjda kunder. Är alla kunder bra kunder? Lär dig från de bästa för att lyckas med er kundsegmentering för att prioritera rätt kunder. Genom att renodla vilka kunder som är värdeskapande för er kan du bidra till affärsnyttan för hela er organisation.
Varför uppfinna hjulet på nytt?

Conductive bjuder in rena praktikfall till programmet för att du ska kunna få matnyttiga tips som går
att omsätta direkt i er verksamhet. Genom att titta på framgångsexempel från en rad olika branscher
kan du efter konferensen med säkerhet spetsa era strategier för att mäta, analyser och följa upp era
kundbeteenden!
Du får lära dig:
. Skapa kundlojalitet på lång sikt genom gott CRM-arbete
. Hur säkrar ni att era kunder idag även är era kunder imorgon?
. Recency – Frequency – Monetary value
Klicka här för att läsa mer!
Ur programmet
How can your segmentation model drive revenue growth?
Mark Tidmarsh, Customer Insight & Advocacy, Orange Business Services

Branding above product and pricing – a successful strategy?
Hanne Lindblad, CEO, Call Me

Ahlsells CRM-system skapar förutsättningar för säljorganisation och kund
Jonny Kohlström, Business Process & Development Manager, Ahlsell

Klicka här för fullständigt program!
Varmt välkommen på konferens!

Pressreleasen kommer från: Newsdesk

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *